سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینترنت LTE چیست ؟

LTE چیست؟

در این بلاگ می‌خواهیم به معرفی اینترنت LTE بپردازیم که یکی از بهترین سرویس‌های شرگن ماهان نت هم به شمار می‌رود.
Long Term Evolution (LTE) یک استاندارد ارتباط بی سیم 4G است که برای ارائه سریع ترین سرعت اینترنت برای تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. برخلاف 3G که از امواج مایکروویو استفاده می کند، 4G از امواج رادیویی استفاده می کند که باعث پوشش بهتر منطقه و نفوذ از طریق سطوح می شود.
برای به دست آوردن دسترسی، باید یک دستگاه تلفن همراه داشته باشید که بتواند LTE را اجرا کند و یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد که بتواند پوشش داده را در منطقه شما ارائه دهد. خوشبختانه اکثر گوشی های هوشمند می توانند 4G را اجرا کنند. با این حال، عملکرد همچنان به دستگاه شما بستگی دارد. اگر قصد دارید گوشی خود را ارتقا دهید، مدتی را به خواندن نظرات اختصاص دهید تا بتوانید بیشترین بهره را از پولی که به سختی به دست آورده اید داشته باشید.

کاهش سرعت LTE و WiFi: تفاوت دقیقاً چیست؟
در چند سال گذشته، اتصال به اینترنت به یک ضرورت تبدیل شده است. با تغییر مداوم جهان به سمت فضای دیجیتال، به مردم این قدرت داده می‌شود که با عزیزان خود در ارتباط باشند، اخبار مهم را دریافت کنند و وظایف مختلفی را انجام دهند - تا زمانی که به وب دسترسی داشته باشند.
به لطف نوآوری در فناوری ارتباطات، مردم اکنون دو منبع داده برای انتخاب دارند: LTE و WiFi. اما آیا LTE دقیقاً همان WiFi است؟ تفاوت در چیست؟
اگرچه آنها عملکرد دسترسی شما به اینترنت را به اشتراک می گذارند، اما بسته به عوامل مختلفی مانند قابلیت اطمینان ارائه دهنده، پوشش منطقه شما و قابلیت های دستگاه شما، عملکرد متفاوتی دارند.
برای به دست آوردن بهترین سبک زندگی دیجیتال ممکن، داشتن یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد در خانه و به دست آوردن یک تبلیغ تلفن همراه پر از داده ضروری است. برای اینکه به شما کمک کنیم بیشترین بهره را از برنامه های تلفن و پهنای باند خود ببرید، راهنمای بحث در مورد تفاوت های کلیدی بین LTE و WiFi آماده کرده ایم.